2019. március 18., hétfő

Cukkinis lapotya..salátával

Minek nevezzem??Én csak cukkinis lapótyának hívom....Zsuzsika receptje alapján--turbózva.
Sokszor készítettem már,most egy kicsit variáltam rajta.....hála degeszpocak-nak.....tehát paníroztam a lapótyát és úgy sütöttem ki....végeredmény?? Isteni finom lett.




Hozzávalók:

  • 2 db kisebb cukkini reszelve--héjastól
  • 1 db tojás 
  • 1 db szemcsés túró
  • 5 dg reszelt gouda sajt
  • só,bors,oregano,petrezselyem,chilidara
  • 2-3 kanálnyi morzsa
  • liszt,tojás,morzsa,szezámmag a panírozáshoz
  • díszítéshez:saláta,koktélparadicsom,gránátalma
A reszelt cukkinit lesózom...hagyom állni legalább 10percet,majd kicsavarom.
Tálba teszem,majd a tojást,fűszereket,túrót,sajtot,morzsát is hozzáadom..összekeverem.
Formázható legyen,ha lágy akkor még egy kis morzsa mehet bele.Óvatosan fasírtszerűre 
formázom,majd panírozom.Forró olajban megsütöm mindkét oldalát.Papírtörlőre szedem.
Tálaláskor salátaágyra helyezem,díszítem...mellé egy finom joghurtos öntet nélkülözhetetlen.







Jó étvágyat kívánok..MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése