2019. május 23., csütörtök

Pulykasült,petrezselymes krumpli,sült káposztasaláta

Pulykacombot sütöttem--végre új krumpli is van---friss káposztát pedig salátának.
Vendégvárónak is tökéletes.
Gyorsan elkészíthető finomság.






Hozzávalók:

  • 1 db felső pulykacomb
  • 2 szelet házi füstölt szalonna
  • pulyka füszerkeverék
  • 3-4 gerezd fokhagyma
  • 60 dg egyforma méretű újkrumpli
  • 1 db új káposzta
  • só,bors,fehér balzsamecet,petrezselyem
A pulykacombot kicsontozom,kiterítem,mélyen bevagdosom,fűszerezem.A mélyedésekbe teszem a szalonna csíkokat,fokhagymát.
Sütőedényt zsírral kikenem ,bőrével lefele teszem bele ..tetejére is teszek kis zsírdarabokat,fél üveg sörrel megöntözöm....sütőben ,lassú tűzön sütöm.Félidőben megfordítom és fólia nélkül 
pirosra,ropogósra készítem.
A krumplit megpucolom,félbe vágom..sós vízben megfőzöm,leszűröm.Vajon megforgatom az apróra vágott petrezselymet,ráteszem a krumplit--rázogatom,ízesítem,ha kell.
A káposztát laskára vágom,wookban forró olajon pirítom--ropogós maradjon,sózom,borsozom,fehér balzsamecettel meglocsolom,pötty oreganóval,metélővel ízesítem.
A húst vastagabb szeletekre vágom,krumplival, sült káposztával tálalom.
Nagyon klassz lett.






Jó étvágyat kívánok...MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése