2019. január 17., csütörtök

Zöldségleves--húsgombóccal.

 Vegyes zöldségekkel készítettem egy finom levest,bele húsgombócok.....ami megmaradt a karácsonyi töltött káposzta töltelékéből.....most is tökéletes volt.
Csak meg kell nézni,mi van otthon..




Jó nagy adag leves lett.

Hozzávalók:

  • 2-3 sárgarépa kockázva
  • 1 fehérrépa kockázva
  • fél zeller kockázva
  • 1 karalábé hasábra vágva
  • 250 gr zöldborsó
  • 1 hagyma kockázva
  • liszt ,pirospaprika
  • só,bors,házi vegeta,petrezselyem
300gr--darálthúsos keverék,ami a karácsonyi töltött káposztába készült/// darálthús,rizs,hagyma fokhagyma,só,bors,csipős keverék,házi vegeta,par.püré///
Ehhez a masszához adtam még 1 db tojást,kanálnyi zsemlemorzsát...összedolgoztam és 34 db kis gombócot formáztam,félretettem.
A hagymát megfuttattam olajon,majd rádobtam a zöldségeket...párolódott pár percet,majd egy kanálnyi liszt,pirospaprika került,,felöntöttem bőven vízzel.
Amikor felforr beletettem a gombócokat,lassú tűzön puhára főztem,utolsó percekben a borsó is belekerült...ízesítettem még!
Finom leves lett belőle.





Jó étvágyat kívánok...MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése