2019. február 1., péntek

Harcsa sörtésztában--petrezselymes krumpli--sült sárgarépa--ubi

Afrikai harcsafilét készítettem--sörtésztában,mert imádjuk--sütöttem ,fűszereztem sárgarépát a petrezselymes krumpli mellé....és még egy kis céklachips is volt díszítésképpen.Elmaradhatatlan joghurtos tartárral....finom.




Hozzávalók:

  • 500 gr afrikai harcsafilé
  • hal fűszerkeverék
  • sörtészta....sör, 3 tojással,liszttel....ízesítve:só,bors,fokhagymapor
  • 3 db krumpli
  • petrezselyem
  • 1 sárgarépa--karikázva
  • ecetes ubi karikázva
  • tartármártás

A halat 2-3 cm-es darabokra vágom,fűszerezem.
Elkészítem a sörtésztát.Utána a  tartárt--joghurttal,pici tejföllel,majonézzel,mustárral,só,bors,
pici metélő.
A krumplit kockára vágva megfőzöm,leszűröm,petrezselymes vajon megforgatom.
A karikára vágott sárgarépát pici olajon átsütöm,só.fokhagymapor ízesítéssel.
Sütéskor a halat először lisztbe,majd a sörtésztába forgatom...bő olajon megsütöm.
Papírtörlőre szedem.
Tálaláskor a hal mellé krumpli,rá a finom mártás,mellé felváltva az ubi és a sárgarépa.
Most volt egy kis céklachipsem azt is dobtam rá.
Érdemes kipróbálni.



Jó étvágyat kívánok..MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése