2019. augusztus 27., kedd

Pörc

Nemcsak a pasik kedvenc csemegéje a pörc...én is imádom.A piacon szoktam venni,ott is ritkán van.Ma elcsábultam a hentesnél és vettem húsosabb hasaalja szalonnát...kis darabot,próbának.
Tudom nem ebből  készül az igazi pörc,de nem érdekelt...megsütöttem!!!!!
Szerintetek????




Hozzávalók:

  • húsos hasaalja----a hentes ad megfelelőt hozzá
  • só,kevés bors,pici vegyes fűszerkeverék
  • zsír
  • nagyméretű sütőzacskó
A szalonnát feldaraboltam --különböző méretre---bekockáztam ,fűszereztem.
Sütőzacskóba helyeztem,tetejére zsírt tettem....irány a sütő...kb.150 fokon sült ...amikor láttam, hogy lassan pirulni kezd,felvágtam a zacskót ,pirosra sütöttem.Óvatosan kell a végén pirítani,mert igencsak fröcskölni kezd.
Kiszedtem,kihűtöttem.
Lilahagymával,paprikával,paradicsommal mennyei kaja...
Tudom,hogy nagyban nem igy készül,kis adagot érdemes így sütni.






Jó étvágyat kívánok...MARI

1 megjegyzés: