2021. január 18., hétfő

Csirkecombfilé töltve,baconban--gombával,krumplival.

 

Csirkecomb volt a fagyasztóban--filézett,bőr nélküli--egy kis ez+az hozzá..töltve,baconban,és készen is lett a fincsi kaja....röviden!A töltelék sem hagyományos cukkkinis ,tojásos,sajtos.




 




Hozzávalók:
-3 db csirkecombfilé-egész--bőr nélküli--csirke fűszerkeverék
-1 csomag bacon szalonna
-1 szelet házi füstölt szalonna kockázva
-1 kis cukkini reszelve--héjastól
-4 tojás
-3 szelet füstölt sajt kockázva
 -só,bors,petrezselyem
-kis szelet pirospaprika kockázva
-2 kanálnyi kockázott paradicsom
-30 dg gomba tisztítva--egészben
-1 tejszín

A szalonnát olajon üvegesre pirítom,ráteszem a reszelt cukkinit..kb.1percet pirítom.Ízesítem só,bors,oregano.Majd hozzákeverem a felvert tojást--rántottaszerű lesz+ a füstölt sajtot,petrezselymet...elkeverem,még utána ízesítem ha kell.
A kiterített csírkecombokat ezzel töltöm meg!Óvatosan feltekerem --két oldalról hústűvel még megtűzöm,rögzítem..baconba tekerem.A maradék tölteléket is baconba teszem.
Olajjal kikent tepsibe helyezem--közé pedig a kockázott paradicsom kerül.
Sütőben sütöm,először fólia alatt kb.fél órát utána pedig anékül--lassú tüzön szép pirosra.Kiszedem a husokat és a maradék lében a gombát megsütöm nagy lángon,tejszínnel sürítem,petrezselyemmel megszórom--ebbe visszateszem a töltött combokat!.
Közben elkészítem a petrezselymes krumplit is.
Tálaláskor vastagabb szeletekre vágom a husokat--mellette a finom szaftos gomba és krumpli..

































Jó étvágyat kívánok...MARI














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése