2023. február 26., vasárnap

Rizsgombóc--fűszeres,gombás,cukkinis mártásban....vegán.

Újabb húsnéküli finomságot alkottam......aki elkészíti,tuti megszereti. 



Hozzávalók:

700gr gomba--ha lehet apróbb

1 közepes cukkini  kockázva

1 hagyma kockázva

2 gerezd fokhagyma szelve

1 pohár sűrített paradicsom

fél kaliforniai paprika kockázva

1 veganföl

2 kanálnyi rizsliszt

só,bors,száritott paradicsom fűszer,toscan fűszer,metélő hagyma

koktélparadicsom

3 zacskó előfőzött rizs...elkészíteni

olaj,fűszerkeverékek


A hagymával,fokhagymával ,kaliforniai paprikával pörköltalapot készítek beleteszem a sűrített paradicsomot,fűszereket,kicsit beforralom.Utána a tisztított gomba egyben hagyva,cukkini kerűl bele.Ropogósra készítem,majd vegánföllel,rizsliszttel besűrítem.....utána fűszerezem.

A rizst előírás szerint elkészítem,majd ezt is fűszerezem...gombócokat formázok.

Egy nagyobb edénybe öntöm a gombás ragut ....ráültetem a gombócokat..erre koktélparadicsomot....metélővel megszórom. Sütöbe teszem pár percre...lehet rászórni vegán reszeltsajtot.Nagyon finom étel..........











Jó étvágyat kívánok---MARI


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése