2023. június 2., péntek

Pulykacomb sütve....zöldségekkel.

 Pulykacombbal sok finomságot tudok készíteni,legjobban ezt a változatot kedveljük..

sok-sok zöldséggel pedig mennyei.




Hozzávalók:... családi adag

2db pulykacomb

4 szelet házi füstölt szalonna

6-8 db fokhagyma..tűzdelni

só,bors,toscan keverék,rozmaring,mustár,olaj,sör

aszalt szilva

1 hagyma

1 paradicsom

1 paprika

mozzarella

Salátához:cukkini,édesburgonya,ujhagyma,bazsalikom levél

A pulykacombokat előkészítem---kicsontozom,téglalap alakúra formázom ,bevagdosom.Fűszerezem,mustározom.A mélyedésekbe helyezem a fokhagymát és a csíkozott szalonnát.Egy nagyobb tepsit olajozom és bőrével lefelé beleteszem mindkét pulykacombot.A hagymát ,paprikát,paradicsomot nagyobb darabokra vágom és a husra szórom,fél doboz sörrel meglocsolom.Lassú tüzön sütöm,amikor puhul,megfordítom.A sütöt nagyobb hőfokra teszem.Utolsó 20 percben megdíszítem aszalt szilvával, locsolgatom sörrel.Pirosra sütöm.

A cukkinit,édesburgonyát,karikázom,sütöpapírral bélelt tepsibe teszem,mindkét oldalát megkenem olajos krumpli fűszerkeverékkel--sütőben sütöm sütöm.

Az ujhagymát egészben hagyom, olajon picit megforgatom,mellé a koktélparadicsom,pici só.

A cukkinit,édesburgonyát tálra rendezem,rá az ujhagyma,paradicsom....bazsalikomlevállel díszítem.Balzsamecettel meglocsolom.

A pulykát most sütőtálra tettem,körbe díszítettem a sült zöldségekkel,mozzarellával,szivecskés sajttal.

Jó étvágyat kívánok..MARI


Jó étvágyat kívánok...MARI


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése