2015. június 16., kedd

Borsópörkölt-virslivel.

Van finomabb a  zöldborsónál??Mi mindent tudunk készíteni belőle--felsorolhatatlan.
Leves,főzelék,saláta..hidegen,melegen nagyon finom.
Most zöldborsópörköltet csináltam--virslivel.Sokan nem ismerik,de ez is nosztalgia ételek közé sorolható....szeretjük...családi receptek kategória.









Hozzávalók:
500gr   borsó
  • 1 zacskó virsli/Füstli
  • 2 hagyma-kockázva
  • 2 gerezd fokhagyma-reszelve
  • fél paprika,kockázva
  • fél paradicsom,héja nélkül-kockázva
  • 2 kanál paradicsompüré
  • pirospaprika
  • só,bors,vegeta--igény szerint csípöskrém
  • olaj
A hagymával,fokhagymával,paprikával,paradicsommal--pörköltalapot készítek,ízesítem.
Öntök rá egy nagy pohár vizet-- kb. 5-7 percet főzöm,hogy kicsit összeérjen.
A borsót,virslit belefőzöm,egy pötty cukrot is teszek bele.
Metélővel,petrezselyemmel lehet még ízesíteni.....nokedlivel gazdagítható.








Jó étvágyat kívánok...MARI

4 megjegyzés:

  1. Leszedem a borsót és tutira megcsinálom holnap.Már csorog is a nyálam.

    VálaszTörlés
  2. Én ismerem, már többször készítettem. Most is éppen ez a terv.csak megnéztem más hogy csinálja, én is így szoktam.

    VálaszTörlés