2015. június 25., csütörtök

Csicseriborsókrém

Régóta nézegetem a csicseriborsó konzervemet,most jött az ihlet,újra krémet csináltam belőle.
Nagyon -nagyon finom lett.
Régebben is készítettem,töltöttem vele húsit is,zöldségeket is.
Újra.........









Hozzávalók:

  • 1 db csicseriborsó konzerv--üveges
  • 1 db hagyma kockázva 
  • 2 gerezd fokhagyma reszelve
  • 3 db aszalt paradicsom csíkozva
  • 1 db natúr sajtkrém
  • 1 kanál tejföl
  • só,bors,mustár, csipőskrém,metélőhagyma
  • 2-3 evő olaj...krém állagától függ
A csicseriborsót leszűröm,átmosom,hogy a konzervíze eltünjön. A hozzávalókat edénybe teszem,pürésítem,ízesítem.
Kenyérre kenve zöldségekkel,pirítóssal előétel is lehet.
Zellerszárral isteni ropogtatós nasi,de más zöldséggel is szuper.....vegák is imádják!!!




Jó étvágyat kívánok...MARI


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése