2015. június 21., vasárnap

Szűzérme rizzsel--kapormártással.

Imádom a gyors étkeket.Ez is abba a kategóriába tartozik.
Aki szereti a kaprot,ezzel a mártással egy nagyon finom ebédet tud készíteni.
A kapor  jól bírja a fagyasztást,bármikor elő lehet kapni,ha nincs épp a kertben.
Most az elkészítési módot írom le,mennyiségek nélkül.







Hozzávalók:

  • szűzérme--én 3 kis darabot készítettem
  • só,bors,magos mustár,sertés fűszerkeverék
  • zsálya,rozmaring
  • egy jó marék kapor összevágva
  • pötty cukor
  • 3 kanál tejföl
  • 2 kanál liszt
  • tej
  • kevés vegeta
  • rizs--megfőzve


A húst előző este előkészítem,hártyáitól megtisztítom,fűszerkeverékkel,borssal beszórom,
mustárral megkenem.
Edénybe teszem--olajjal meglocsolom,zsálya,rozmaring, lezárom...irány a hűtő.
Amikor készítem--kevés olajat forrósítok a szűzérmét kérgesítem 4-5 percet,majd sütőben kb. 20 percet sütöm.Ha kész kiveszem--fóliát teszek rá.
Abban a sütőedényben amiben kérgesítettem , kaprot pirítok,rá a liszt,tejföl,tej--összefőzöm.
Ízesítem,cukorral, vegetával,borssal.
Rizst szintén megfőzöm.
Tálaláskor a húst felszeletelem,mellé rizs,és mártás kerül.





Jó étvágyat kívánok...MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése