2018. január 2., kedd

Boldog Újévet....malackával.


Sok mindent főzőcskéztem az ünnepekben...lassacskán felteszem.
Most kedvencemmel a sült malaccal kívánnék Boldog Újévet.
Tálaltam baconnal tekert körtével,salátával....malacka pedig vörösáfonyás tűzdelést kapott.





Hozzávalók:......

  •  malachús
  • só,bors,sertés keverék,chilidara
  • zsír,olaj
  • aszalt vörösáfonya
  • sör
A malacot sózom,borsozom,fűszerkeverékkel ,chilidarával megszórom.Tepsibe helyezem bőré
vel lefelé,,öntök rá olajat,zsírdarabokat is. Hűtőbe teszem egy-két napra.
Sütéskor meglocsolom sörrel, fólia alatt párolom először lassú tűzön , kb 2 órát,utána megfordítom,bőrét bekockázom,vörösáfonyát csempészek a vágatokba...sütés közben sörrel locsolgatom...pirosra sütöm.

Körte ..baconban

A körtét negyedekbe vágtam..citromos vízben 5 percet ázott...baconnal betekertem.
Sütőpapírral bélelt tepsibe tettem,picit megfújtam olajjal,megszórtam rozmaringgal...megsütöttem.
Tálalásnál....salátát,koktélparadicsomot,baconos körtét és maradék áfonyát teszek.





Jó étvágyat kívánok..MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése