2018. január 12., péntek

Csülök pástétom---LIDL-s receptből.


Ezt a finomságot a LIDL szakácskönyvben olvastam...picit  változtattam rajta...megcsináltam,
nagyon finom lett.
Az ünnepekben nagyon jól jött.





Hozzávalók:

  • 1 db füstölt csülök
  • 2 db hagyma
  • 3-4 fokhagyma
  • 1 sárgarépa
  • 2 szelet zeller
  • 3-4 babérlevél
  • bors,chilidara
  • mustár
A csülköt hozzávalókkal együtt addig főzöm,míg teljesen megpuhul,a csont kiesik.
Főzőlében hűtöttem ki.Majd a csülköt kézzel tépkedem kis darabokra.A bőrét én nem tettem bele...ízesítettem borssal,chilidarával,kis mustárral.Kanalaztam hozzá a főzőléből,összedolgoz-
tam.Folpackra tettem,hengerformát csináltam,feltekertem,szorosra,majd alufóliába.
Hűtőbe tettem...szerintem legalább egy napot kell állnia.
Szépen megdermed,jól lehet szeletelni.
Mi majonézes krumplisalátával fogyasztottuk.







Jó étvágyat kívánok...MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése