2018. február 19., hétfő

Töltött kelkáposzta

Töltött káposzta imádók vagyunk.....most kelleveleket töltöttem,kissé más lett,de nagyon-nagyon finomra sikeredett.Rizs helyett pedig bulgur került a töltelékbe.







Hozzávalók:

  • 1 db közepes kelkáposzta
  • 50 dg darált vegyes,sertés-marha hús
  • 10 dg-nyi bulgur
  • 1 tojás
  • 1 hagyma kockázva
  • só,bors,pici házi vegeta,chilidara,kanálnyi paradicsompüré
  • reszelt sajt
  • 15 dg főtt,füstölt tarja,kockázva
A kelkáposztát forró vízbe tettem,így könnyedén lejöttek a levelek,vastag erezetet kivágtam.
A hagymát megpirítottam a hússal,amikor kihűlt hozzáadtam a főtt bulgurt,tojást,fűszereket egy kis reszelt sajtot....összedolgoztam.A kelleveleket megtöltöttem....egymás mellé helyeztem egy laposabb edénybe....mellé a tarját...kevés vizet és paradicsompürét öntöttem alá---kevés vegetával,chilivel ízesítettem. Kb.félórát pároltam,majd a tetejére tejfölt és reszelt sajtot tettem,sütőben megpirítottam....Nagyon finom ételkülönlegesség lett a végeredmény.
Az biztos sokszor fogom elkészíteni.












Jó étvágyat kívánok...MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése