2020. május 4., hétfő

Spenótfőzelék...sült csülökkel

 Spenót -nálunk kedvencek közé tartozik...mennyi mindent tudok készíteni??
 Most kaptam FRISS spenótot...nagylevelű,csodás leveleket....főzelékre vágytunk..az   lett..mennyei.
 Maradék sült csülök  mellé készítettem.
 






 Hozzávalók:

  • 500gr friss spenótlevél
  • fél liter tej
  • 1 főzötejszín
  • só,bors,pici szerecsendió,pötty cukor
  • liszt
  • 3 gerezd fokhagyma reszelve
Spenótot tisztítom a vastagabb erezetet kivágom,megmosom.Forró vízben pár percig főzöm,leszűröm.Olajjal,liszttel kicsit sűrübb rántást készítek,fokhagymával egy kicsit
megforgatom.Tejjel,tejszínnel felöntöm,hozzáadom a spenótot---botmixerrel pürésítem,
ízesítem...egyet forr és készen van.
Annyira finom ..érezni a friss ízt.Én magában is imádom...lehet tojással,pörkölttel,sültekkel.
Nekem csülökmaradékom volt...isteni étel.






Jó étvágyat kívánok..MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése