2022. október 3., hétfő

Finom sültek...szűzpecsenye,csirkemell,gomba,krumpli,vegyes saláta

 Nagyon szeretem ezeket az alapanyagokat  elkészíteni..külön-külön vagy együtt...vendégváráshoz is tökéletes.








Hozzávalók:

2db szűzpecsenye
500gr filézett csirkemell
só,bors,csirke fűszerkeverék,mustár

700gr gomba--ha lehet egyforma,kisebb méretű
3-4 gerezd fokhagyma
olaj,só,bors,toscan fűszerkeverék,balzsamecet

1kg krumpli
olaj a sütéshez

vegyes salátakeverék
só,olaj,balzsamecet,oregano,bazsalikom,szárított paradicsom fűszerkeverék
koktélparadicsom

Húsok elkészítése:
Szűzérme: tisztítom,majd fűszerezem,mustárral megkenem.Nagyon kevés forró olajon,fokhagymával kérgesítem körbe-körbe,hozzáadok fél vajat..Ez kb.6-7 perc.Majd átteszem egy jénaiba,ráöntöm a zsiradékot,180fokon sütöm fedő nélkül kb.15percet.Kiveszem,pihenetem--tetejére fóliát teszek--lazán.
Csirkemell: a csirkemellet vékonyabb szeletre vágom,fűszerezem.Durva morzsában megforgatom,olajon mindkét oldalát megsütöm--papírtörlőre szedem.

Gombát tisztítom--forró olajon fokhagymával megsütöm...fűszerezem,balzsamecettel ízesítem.kb.10perc alatt készen van.

Krumplit tisztítom,hasábra vágom,víznemn megfőzöm.Leszűröm.Forró olajban megsütöm.

Salátát ízesítem só,bors,oregano,fűszerkeverékek,olaj,balzsamecet,koktélparadicsomot is vágok bele.

Egy nagy tálra salátát teszek erre rendezem a vékonyra felszelt szűzérmét,sűlt krumplit,csirkemellet---mellé külön tálba a salátát,gombát.









Jó étvágyat kívánok...MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése