2022. október 12., szerda

Húsnélküli....

Spenótos finomságnak nevezem.Sokszor készítem..vegetáriánusok kedvence.

Lehet előétél vagy főétel.


Hozzávalók:

1 db levelestészta-nyújtott

1 zacskó mirelit spenót--gombóc

2 gerezd fokhagyma

fél vajjal,liszttel sűrübb besamell

só,bors,szerecsendió

3 tojás

1 db natur sajtkrém

5dg reszeltsajt

Fokhagymát kevés olajon pirítom,ráteszem a mirelit spenótot--lassú tűzön megpirítom,felesleges folyadékot leszüröm.

Besamellt külön elkészítem,spenóttal összekeverem,tojást,sajtot is hozzáadom.Ízesítem.

Tortaformába illesztem a levelestésztát--beleöntöm a sűrű spenótos cuccot.A levelestásztát az edény oldalán feltekerem.

Tojással megkenem.

Sütöben 180fon sütöm..tűpróba.Ha elkészült még megszórom reszeltsajttal.

Tálra helyezem--salátával,gyümölccsel díszítem.Sajtból formákat készítek,azt is ráteszem.

Hidegen,melegen nagyon finom.

Jó étvágyat kívánok...Mari

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése