2016. augusztus 28., vasárnap

Zöldségkrém.....akár ajvár is lehet neve

Maradék felhasználása történt.......eredmény egy ajvar féle finom zöldségkrém.
Volt egy padlizsánom ,pár paprikám, lilahagymám,egy óriás paradicsomom...ezt pedig tisztítottam, sütőlemezre,papírra sorakoztattam,meglocsoltam picit olajjal és a sütőbe landolt.
Egyszer megfordítottam....megsütöttem....tisztítottam,ízesítettem,pürésítettem.....és már ehető is volt.












Hozzávalók:

  • 1 db padlizsán,hosszú szeletre vágva....bevagdosva,mélyedésbe fokhagyma
  • 4 db paprika,kettévágva,magház nélkül
  • 5 kisebb lilahagyma félbevágva
  • 1 óriás paradicsom bevágva
  • 4-5 gerezd fokhagyma,szelve
  • só,bors,oregano
  • olaj
  • FETA sajt a tetejére
Ahogy az elején írtam,megsütöttem a zöldségeket,olajat öntöttem rá a fűszerezés után,pürésítettem.
Nem sokban különbözik az ajvár receptjétől,nyilván azt nagyban érdemes készíteni..
szóval nekem olyan ajvaros lett az egész.
Véletlenül a fehér paprika bogyiszlói volt,így kellően csípett az egész.
Tetejére FETAsajtot morzsoltam.
Nem egy nagy adag lett...így a folytonos kóstolgatás mellett....lassan elfogy.










Fiúk épp sörözgettek......kóstolgattak...megállapították,hogy előételnek is tökéletes.



Jó étvágyat kíván..MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése