2018. augusztus 24., péntek

Aszalt paradicsom

Az aszalt paradicsom nemcsak az olaszos ételek egyik alkotóeleme.....bármihez használható pl.húsok töltéséhez,salátákhoz,hidegtálakhoz  stb...házilag elkészítve isteni.
Használható hozzá koktélparadicsom,érett lucullus paradicsom,vagy ami van.
A koktélparadicsomot félbe vágtam,a lucullust hosszában négybe.
Ez próba volt!....érdemes elkészíteni.



Hozzávalók:
  • koktélparadicsom
  • fokhagyma
  • só,bors,olivaolaj
  • chilidara



Az előkészített paradicsomokat sütőpapírral bélelt  tepsibe helyeztem..picit megsóztam,közepes hőmérsékleten a sütőben aszaltam..50-70 fokon kb.4 órát.Nálam ennyi elég volt.
Utána üvegbe helyeztem 3-4 gerezd kockázott fokhagymával,sóval,borssal,pici csípőssel ízesítettem,annyi olajat öntöttem rá,hogy ellepje.Lehet mellé olivabogyót,capribogyót is tenni.
Hűtőben tárolom....hamar elfogy!






Jó étvágyat kívánok....MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése