2018. augusztus 26., vasárnap

Fetás,aszaltszilvás csirkemell baconban...céklás salival

A göngyölt baconos  csirkemellek hidegen ,melegen kedvelt ételféleség.Mindennel lehet tölteni,ami csak lehetséges.
Én most az aszalt szilvát megtöltöttem Feta sajttal,ez került a mellbe,baconnal csuda finom lett.
Salátával mennyei.
Mivel kiadós és elég sok lett belőle....hideg tálat is készítettem a maradékból....másnap...és ezt 
mutatom be most.









Hozzávalók: 

  • 1kg filézett csirkemellek,vékonyabbra szelve...csirke füszerkeverékkel szórva
  • 1 csomag FETA sajt
  • 1 zacskó aszalt szilva
  • nagyobb csomag bacon szalonna

Salátához:
  • 1 db édesburgonya
  • 2-3 db főtt cékla
  • só,bors chilidara
  • olaj
  • reszeltsajt
  • olivabogyó diszíteni és saláta

A vékonyabbra szelt csirkemelleket fűszereztem...mindegyikre Fetaval töltött aszalt szilvát tettem,két szélét felhajtottam,felgöngyöltem,majd mindegyiket egyenként baconnal betekertem.
Kivajazott jénaiba sorakoztattam,sütőben pirosra sütöttem.
Salátával bélelt tálra rendeztem.

Másnap hidegtálhoz félbevágtam a maradékokat  --ehhez  céklás ,édesburgonyás salátát készítettem.
A főtt céklát szeletekre vágtam,fokhagymával,olajon mindkét oldalát megsütöttem,só,bors,chilidara,pöty balzsamecet kerűlt rá. A kockázott édesburgonyát külön olajon megsütöttem.Ezt tálra rendeztem a cékla tetejére reszelt sajt,olivabogyó került.






Jó étvágyat kívánok...MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése