2019. október 19., szombat

Zöldséges szűzérme...rizsforma tésztával


Szűzérme mindig kisegít,ha gyors ebédet akarok készíteni...zöldségek is vannak...
kellett még hozzá  valami...rizsformájú,görög tészta volt itthon...már csak össze kellett dobni.





Hozzávalók:

  • 40 dg szűzérme
  • sertés fűszerkeverék
  • 1 hagyma reszelve
  • 2 kis cukkini reszelve,héjastól
  • 2 sárgarépa reszelve
  • 1 fehérrépa reszelve
  • 1 cikk zeller reszelve
  • 2 gerezd fokhagyma
  • só,bors,oregano,olasz fűszerkeverék,chilidara
  • 200gr rizs formájú görög tészta
  • olaj
A szűzérmét vékony csíkocskára vágtam--fűszereztem--olajjal kicsit összedolgoztam---félretettem.
Wookban olajat forrósítottam és a szűzérmét nagy lángon megpirítottam...pár perc alatt megsűlt.Kiszedtem......A maradék zsiradékot pótoltam és az összes zöldséget szintén pirítottam --ezt is nagy lángon...addig,hogy roppanós maradjon...sóval,borssal,oreganóval,olasz keverékkel,chilivel ízesítettem.Utána a hússal kevertem össze.
Közben megfőtt---előírás szerint--a tészta--leszűrtem. 
Ezt is hozzákevertem a zöldséges hushoz..egyet rottyant és készen is volt.
Nagyon finom lett .








Jó étvágyat kívánok...MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése