2020. január 7., kedd

Malacsült-évvégi

Szilveszterre készítettem---malackatarja sütve---coleslaw salátával..ez az amerikai saláta saját
változata.Nagyon megkedveltük sokszor készítem sültek mellé.Finom!












Hozzávalók: 

  • 1 db börös malackaraj
  • 1 db vékony füstölt kolbász--héja nélkül
  • sertés fűszerkeverék,durvabors,oregano,mustár,fokhagymapor
  • 1 sütözacskó
  • aszalt vörösáfonya
A befűszerezett megkent malackarajt éles késsel felszúrom,majd a kolbászt belevezetem,végül zsineggel körbetekerem.Sütőzacskóba helyezem,megöntözöm olajjal és egy kerámia sütöbe helyezem.Lehet 2 nappal sütés előtt befűszerezni ,hűtöbe pácolódni.
Sütéskor 180 fokon sütöm,míg pirosodik,majd a zacskót felvágom ,a vörösáfonyát ráhelyezem a húsra---készre pirítom....hűlni hagyom.Én hidegen szelem.


saláta:
  • fél fej káposzta--reszelve
  • 1 fej hagyma reszelve
  • 2 sárgarépa reszelve
  • öntet:
  • fél pohár majonéz
  • fél tejföl
  • fél főzőtejszín
  • fél evő mustár
  • 2 teás méz
  • fél evő majonézes torma
  • só,bors,petrezselyem,oregano
A sárgarépát,káposztát,hagymát sózom fél órát állni hagyom...majd jól kinyomkodom.
Az öntet hozzávalókat összekeverem--ízesítem és a zöldséggel összekeverem..petrezselyemmel megszórom....hűtőbe teszem.
Tálaláskor a sültet felszelem,díszítem--salátával fogyasztjuk...
Finom hidegtál lett.








Jó étvágyat kívánok..MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése