2020. január 29., szerda

Zöldségkrém 2.

Újabb zöldségkrém készült--mindig más és más.....pirítóssal mennyei.
Előételnek kiváló,de én már húsba is töltöttem igy is finom.



Hozzávalók:

  • 2 db padlizsán
  • 2 db kaliforniai paprika
  • 1 cikk zeller
  • 1 hagyma
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 1 paradicsom
  • fűszeres olaj
  • só,bors,chilidara,aszalt paradicsomos fűszerkeverék,oregano,metélő
  • díszítés:csicseri,gránátalma,lilahagyma
A padlizsánt és kaliforniai paprikát öntöttvason megsütöttem,héját leszedtem.A hagymát olajon pirítottam a fokhagymával,majd hozzáadtam a kockázott paprikát,padlizsánt,héja nélküli paradicsomot,zellert,fűszereket.10 percet összefőztem,sütöttem.
Amikor kihűlt mixerrel összetörtem--még utána ízesítettem.Tálra tettem--díszítettem.
Nagyon finom,selymes krém!

Jó étvágyat kívánok..MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése