2020. február 23., vasárnap

Paccheri töltve


Ezt a tésztát Olaszországból kaptam.Sokáig csak nézegettem,úgy néz ki ,mint egy félbevágott canelloni.Furdalt a kiváncsiság,hát elkészítettem,megtöltöttem---finom lett!






Hozzávalók:

  • 300 gr  "Paccheri Rigati di Gragnano
  • 1 kicsi cukkini reszelve
  • 1 sárgarépa reszelve
  • 1 cikk zeller reszelve
  • 1 hagyma reszelve
  • fél kaliforniai paprika,kockázva
  • 3 gerezd fokhagyma,szelve
  • fél zacskó-250gr zöldborsó
  • 2 natur sajtkrém
  • 1 doboz szemcsés túró
  • 5-5 dg reszelt sajt
  • fél FETA
  • lapkasajt
  • 1 főzőtejszín
  • 1 kanál liszt
  • só,bors,medvehagyma,petrezselyem,chilidara
A tésztát a főzési idő feléig főztem,leszűrtem,hideg vízzel öblitettem....megtartotta a kerek formáját.
Wookban készítettem a tölteléket....olajon megpirítottam a fokhagymát,majd rádobtam a zöldségeket,sóztam és tovább pirítottam nagy lángon kb. 5percet.Majd a mirelit zöldborsót is beletettem,ízesítettem,félretettem,amikor hűlt 1 db tojást is belekevertem és a sajtokat,túrót is,összedolgoztam.....ízesítettem.
Ezzel a zöldséges masszával töltöttem meg a félig főtt tésztákat.
Vajjal kikent jénaiba tettem,majd leöntöttem a liszt,főzőtejszín reszelt sajt keverékével...
Sütöben sütöttem 180 fokon kb.fél órát,majd a lapkasajttal beterítettem,vissza még 5 percre.
Amikor kivettem,megszórtam még FETAsajttal,zöldfűszerrel.














Jó étvágyat kívánok....MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése