2014. április 11., péntek

Egy kis keleti finomság

Imádom a keleti ízeket,hogy ez konkrétan honnét---csak így keletről.
A fűszereik ,ízeik csodásak....és hipp-hopp készen is van.



Hozzávalók:
  • 1db filézett csirkemell...közepes
  • 2cm-nyi gyömbér szelve
  • 2db sárgarépa......vagy 1 nagyobb,vagy 2 kicsi--egyforma hasábra vágva
  • 2 db közepes cukkini...héjastól szelem le,csak a zöld rész...hasábok
  • 1 db közepes kaliforniai paprika....szintén csíkokra 
  • 1 üveg bambusz szeletelve
  • 1 zacskó ázsiai tészta,amit áztatni kell...rövid metélt
  • 1 kanál halszósz
  • fél kanál római kömény...én többet szoktam
  • 2 kanál szójaszósz
  • bors
  • olaj


Csirkemellet szintén kis csíkokra vágom,szójaszósszal meglocsolom állni hagyom.
A zöldségeket előkészítem,tésztát leírt módon áztatom.
Wokban olajat hevítek a gyömbért,csirkemellet nagy lángon készre sütöm...pár perc,halszósszal
leöntöm,egy percet sütöm még.
Kiszedem,majd a sárgarépa pirul kb.2 percet,utána a cukkini,paprika,csak addig,hogy
roppanós maradjon.Hozzáadom a csirkemellet,borsot,római köményt,a leszűrt bambuszt.
A kész tésztával óvatosan megforgatom.Sózás , ízlés szerint,a halszósz adja .
Ha valaki kedveli a kínai kelt,akkor  vékony csíkokra vágva hozzá lehet keverni.
Nagyon finom,mert ez is friss ropogós marad.

Jó étvágyat kívánok...Mari

3 megjegyzés:

  1. Szia Marizei! Jól hangzik, de egy kicsit macerás, nem? és kicsit idegenkedem a halszósztól,(nem is tudom mi az bocs.) de igazán ami *hal* azt kerülöm. Üdv és jó húsvétot, addig még valamit ötletelj és kipróbálom az ünnepre Földváron. Boci

    VálaszTörlés
  2. A halszósz nem halízű, az amolyan természetes ízfokozó :) Csak kiemeli az ízeket :) Nagyon finomak ezek az ételek, én is szoktam elkövetni hasonlókat :)

    VálaszTörlés
  3. Igy van a halszósz nem halízű.Ha ezt használom,akkor só nem is kell---szerintem.

    VálaszTörlés