2014. április 27., vasárnap

Harcsapaprikás...kapros,fokhagymás csuszával.

Nagy főzőcskézek után vagyok én is.
Az afrikai harcsa kedvenc "alapanyagom".
Most paprikást készítettem,kapros ,fokhagymás csuszával-- változatban.
Variálható gombával--akkor ehhez a mennyiséghez 20 dg gomba is kell.

Hozzávalók:
  • 70 dg afrikai harcsafilé,csíkokra vágva
  • 1 szelet+ 3 szelet házi füstölt szalonna kockázva
  • 2 db hagyma kockázva
  • 2+1  gerezd fokhagyma rezselve
  • só,bors,pirospaprika,egy pötty oreganó
  • 25 dg tépett csusza tészta
  • 1 nagy tejföl
  • 25 dg túró
  • 1 doboz főzőtejszín
  • 1 kávéskanál liszt
  • fél csokor friss kapor felvágva apróra
  • olaj



A csíkokra vágott harcsát kicsit sózom,félreteszem.
1 szelet szalonnát kisütöm,hagymát adok hozzá,fokhagymát,pirospaprikát,
pörköltalapot készítek.
Felöntöm egy bögre vízzel,lassú tűzön kicsit főzöm,hogy a hagyma puhuljon.
A halat beleteszem,pár percet rottyantom, tejszínnel,liszttel sűrítem.
Ízesítem,sóval,borssal,oregánóval.
A tésztát sós,olajos vízben puhára főzöm,leszűröm.
A 3 szelet szalonnát ,szintén kisütöm.Kiszedem.A zsír felével a tejfölt elkeverem,
ráteszem a tésztát,fokhagymát,kaprot,sót,borsot,túrót,és a szalonna felét.
Összekeverem.Jénaiba vagy agyagedénybe rendezem,tetejére szórom a szalonnát.
Sütőben kb.15 percet sütöm.
A harcsapaprikást a fincsi csuszával tálalom.


Jó étvágyat kívánok....Mari




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése