2015. augusztus 22., szombat

Csirkeszárny-gomba-puliszka......

Csirkeszárnyat  sokféleképpen készítem....megint kombináltam,mert úgy alakult,hogy kevés időm volt.Azután még egy kis keleti ízt is bevarázsoltam,maradék csípős ,ázsiai szószósszal.
Csúcs a puliszka hozzá....eredmény ....különleges ízvilágú nyami,nyami.




Hozzávalók:
  • 80 dg csirkeszárny
  • csirke fűszerkeverék
  • kevés mustár,ketchup
  • 25dg apró gomba--megmosva--egészben hagyva
  • egy pohárnyi csipős ázsiai szósz
  • 15 dg kukoricadara
  • só,bors,evőnyi margarin,fokhagymapor
A csirkeszárnyakat fűszerezem,mustárral,ketchuppal megkenem --olajjal meglocsolom--állni hagyom.Forró olajon kérgesítem a húst, fél pohár vizet öntök alá...ha puhul hozzáöntöm a csípős szószt...nagy lángon pirítom...gombát is hozzáteszem,készre sütöm.
Közben forró sós vízben,állandó kevergetés mellett elkészítem a puliszkát,végén keverem bele a margarint...sózom,borsozom,pötty fokhagymaporral összekeverem.
Tálaláskor nagyobb gombócokat formázok--köré teszem a gombás,pikáns csirkeszárnyakat.









Jó étvágyat kívánok...MARI

1 megjegyzés: