2015. augusztus 9., vasárnap

Egy kis grillezés......

Hőség van--normális ember ilyenkor kimenekül a konyhából...félig én is.... van egy kis elektromos grillezőm---kis létszámnál lehet használni---így a teraszon üzemeltettem.
A húst már előző nap bepácoltam,a többit pedig korán reggel elkészítettem.
Csirkecombra,virslire esett a választás......unokám szerint .



Hozzávalók:

  • 6db felső csirkecomb,tisztítva,fűszerezve csirke keverékkel,rozmaringgal megszórva
  • 6 db virsli
  • 4 db pici cukkini,hasábra vágva
  • 1 db húsos paradicsom héja nélkül--kockázva
  • 4 db fokhagyma kockázva
  • só,bors,olaj,kanálnyi magos mustár,oregano...balzsamecetkrém
  • burgonyapüré
A cukkinit sózom,borsozom,oregano bele --mustárral,olajjal megkeverem félre teszem.
Tepsiben olajat hevítek beledobom a fokhagymát,majd a fűszeres cukkinit---rázogatom.
Roppanósan szeretjük, ezért pár perc múlva hozzáadom a paradicsomot,ezzel is rázogatom,és készen is van.
Pürét elkészítem.




Teraszon szép lassan elkészül a husika--néha-néha ránézek....így nem kapok hőgutát.








Tálaláskor a balzsamecetkrémet nem tudom elhagyni a finom cukkis salira.

Jó étvágyat kívánok...MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése