2017. november 25., szombat

Gombás tarja---lila pürével

Végre találkoztam a lila édesburgonyával...tudtam az én napom lesz.Tarja már bepácolva pihen,gomba mindig van--már csak össze kellett dobni az ebédet.
Lila édesburgonya     nemcsak finom,nagyon mutatós is.




Hozzávalók:

  • 10 szelet tarja csont nélkül,vékony szeletre vágva,késsel bevagdosva
  • sertés fűszerkeverék
  • zsemlemorzsa
  • 2-3 gerezd fokhagyma félbevágva
  • 30 dg szeletelt gomba
  • 1 tejföl
  • 2 kanál terryaki szósz
  • 1 kávés mustár
  • só,bors,oregano
  • 1 kis lila édesburgonya
  • 2 közepes burgonya
  • 1 tejföl
  • 1-2 kanál vaj
  • pötty olaj
Olajon megfuttattam a fokhagymát,majd hirtelen kisütöttem a morzsában forgatott tarját.
A gombát is fokhagymával pirítottam,fűszereztem,sóval,borssal,oreganóval, majd hozzáadtam a szószt,tejfölt,mustárt..összeforraltam.
A kétféle krumplit kockáztam,sós vízben puhára főztem.
Összetörtem,pürésítettem,tejföllel,vajjal,pötty olajjal.... ízesítettem.
Kisütöttem a félretett pár darab lila krumplidarabot.
Tálaláskor a tarjára gombamártás került,mellé színes püré,rajta a sült chipssel.







Jó étvágyat kívánok..MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése