2014. február 12., szerda

Egy kis hidegtál...

A mostani hidegtálam nem  a megszokott összetevőkből áll.Vegára is kellett gondolnom.
Ez egy kis adag --4 fő el is pusztította,mellette még volt más is.
Hozzávalók:
  • 7 db felső csirkecomb
  • 2 db alma
  • csirke fűszerkeverék,bors
  • 30 dg kukoricadarából puliszka
  • 2 zacskó mozzarella
  • 2 db lila hagyma
  • 2 db közepes cukkini
  • 2 db paradicsom
  • vaj
  • saláta
  • 10 dg reszelt sajt 
  • 1 db bryndza
  • fokhagymapor,bors,oregano
A fűszerezett csirkecombokat vajjal kikent jénaiba sorakoztatom--megsütöm.
Félidőben mellé teszem a gerezdekre vágott almát.Ha készre sült--óvatosan kiemelem
az edényből a húst és az almát--hagyom kihűlni.
A puliszkát elkészítem---keverek bele egy kanál vajat és apróra vágott lila hagymát 
1db-t....sózom,borsozom.
Alufóliára kiöntöm---vizes kézzel 1-1.5cm-re egyengetem... folpackot rátéve,nyújtófával
egyenletesre nyújtom.Ha kihűlt ,nagyobb sütiformával kivájom---teflonban kevés olajon 
mindkét oldalát megsütöm.A cukkiniket karikáztam ,pötty  olajon mindkét oldalát
megpirítottam, picit megsóztam.Paradicsomot,mozzarellát felkarikázom.
Sajtgolyókat is készítek. Egyszerűen a reszelt sajtot, bryndzát fokhagymaporral,borssal ízesítettem és golyókat formázok.
Egy nagy tálat salátával kibélelek.Középre kerül a csirkecomb az almával.
Majd a puliszka korong vagy csillag -rajta paradicsom,mozzarella,cukkinikarika,oregano.
A sajtgolyókat is elrendezem.......lila hagymakarika került a tetejére.
Jó étvágyat kívánok......Mari

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése