2015. április 26., vasárnap

Kukoricadarás nasi.....puliszka kedvelőknek.

Kukoricadarával készül a puliszka  sós,édes változatban,mi általában a sós "ezernyi"változatát készítjük.
Olvastam  HANKKA blogjában a darás pitét,nagyon rákattantam,szuper ötlet--változtattam rajta,ezt is próbáljátok ki.  
Köszi HANKKA!


 


Hozzávalók:
  • 15 dg kukoricadara
  • 5-6 dl tej
  • citrom reszelt héja
  • 3 tojás
  • 2 evő cukor
  • 1 vaníliás cukor
  • 3 alma reszelve
  • csipet fahéj
  • 3 kanál mák
  • 2-3 kanál vaj
A tejet forralom,bele a dara,lassú tűzön közepes keménységű  puliszkát készítettem,belekevertem egy kanál vajat,hozzáadtam a cukrot vanicukrot,reszelt citromhéjat.
Hagytam kihűlni,de időnként kevergettem.A habot felvertem.A sárgáját óvatosan belekevertem a darába,majd a fehérje 2/3-át is.
Közepes tepsibe sütőpapírt tettem ,ebbe  bele a kikevert puliszkát,nedves kézzel elegyengettem.
Tetejére kentem a vajon megpárolt,fahéjas, mákos,picit cukros,almás masszát,ennek a tetejére a maradék tojásfehérjét.
Előmelegített   sütőben megsütöttem.
Tálaláskor habot lehet rátenni.










Jó étvágyat kívánok ...MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése