2015. május 11., hétfő

Vegyes ízű egytál..

Új káposzta látványa elbűvölt,azok a csodás harsogó zöld levelek.....valami újat próbáltam kitalálni.
Vegyes ,keleties ízvilágú étel jött létre........pikáns,finom .......máskor is elkészítem.



Hozzávalók:

  • 500gr pulyka medalion
  • 1db kisebb friss káposzta
  • fél zacskó -125gr-ázsiai wook tészta
  • 2-2,5 dl édes chiliszósz
  • 1 hagyma
  • 3 gerezd fokhagyma
  • só,bors
  • olaj
A húst vastagabb csíkra vágom,sózom,borsozom,pár kanál chili szósszal leöntöm,állni hagyom.
Amikor készítem,forró olajon kérgesítem,hozzáadom a cikkekre vágott hagymát,reszelt fokhagymát,majd ráöntöm a többi szószt,először fedő alatt majd anélkül lepirítom.
Hozzáöntök egy pohár vizet,forralom ,beleteszem a tésztát-2 perc alatt megpuhul,a laskára vágott káposzta következik--ezzel csak addig rottyan, hogy ropogós maradjon.
Nagyon finom pikáns ételt kaptam.





Jó étvágyat kívánok...MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése