2015. május 27., szerda

Mákos puliszka nasi--pudinggal

Talán jólesik ünnepek után egy kis nasi, kedvencemmel a puliszkával.
Barátaim is szeretik,hát elkészült.
Nem is olyan régen már feltettem egyet--azóta nyerő lett.
Egyszerű és finom.







Hozzávalók:
  • 20 dg kukoricadara
  • 6dl tej--darától függ,lehet több is
  • citrom reszelt héja
  • 3 tojás
  • 3 evő darált mák
  • cukor ízlés szerint
  • 2 vaníliás cukor
  • 500 gr eper
  • 1 adag puding...fél epres+fél vaníliás
  • tejszínhab
  • díszítéshez citromfű,virág
  • vaj 2-3 evő
Felforralom a tejet ,beleszórom a darát,állandó keverés mellett megfőzöm,majd hozzáadom a vaníliás cukrot,cukrot,mákot,vajat,reszelt citromhéjat.Ha kihűlt elkevertem a tojássárgájával és a felvert habbal.
Sütőpapírral bélelt tepsibe teszem,elegyengetem,sütőben sütöm kb. félórát.
Addig elkészítem a pudingot,pár szem epret belekockázok,ha langyos a tészta tetejére öntöm,hagyom kihűlni.Eper karikákkal díszítem,tálaláskor tejszínhabot nyomok rá.
Szerintem nemcsak a puliszka imádók fogják kedvelni.





Jó étvágyat kívánok...Mari

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése