2015. november 28., szombat

Húsos-zöldséges tál

Barátoknak készítettem egy kis"beszélgetős" tálat.Ez azért jó,mert ha kihűl...kis mártogatóssal,
akár egész délután lehet csipegetni belőle.
Nem akartam feltenni,de azt mondták túl jól néz ki,és fincsi.
A tál átmérője: 50cm--csak,hogy képben legyetek.



Hozzávalók:  képen látható mennyiséghez

  • 500gr csirkemell vastagabb csíkokra vágva ,csirkefűszerrel megszórva,pácolva
  • 500gr csirkemáj,tisztítva csirke keverékkel megszórva
  • 250gr apró gomba
  • 1 db cukkini...karikázva
  • 6 szelet zeller
  • 2db édesburgonya...kockázva--olajban kisütve
  • saláta,szőlő
  • olaj a kisütéshez
  • liszt,tojás,sör a sőrtésztához
  • zöldfűszeres panírmorzsa
  • szezámmag


Külön-külön sütöttem ki a húst,zöldséget...sörtésztásnál a csirkemellet először lisztbe forgattam,majd a sörtésztába,lecsöpögött--forró olajban megsütöttem..Csirkemáj lisztben,tojásban,szezámmagos panírban lett forgatva,cukkini is.A gomba lisztben,tojásban és zöldfűszeres panírban....a zeller is.Mindet papírtörlőre szedtem.
Óriástálat vegyes salátalevéllel szórtam meg..középre alufólia tányérkára tettem a kisütött édesburgonyát,a húst,zöldségeket körbe,majd szőlőszemekkel ,koktélparadicsommal megdíszítettem.
Tormás tartármártást készítettem hozzá...és egy óriási adag zöldséges,gyümölcsös vegyes salátát.


Jó étvágyat kívánok ...MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése