2015. november 8., vasárnap

Göngyölt marha -- rizzsel

Göngyölt hús sokszor készítek...most marhahússal.Kiadós ,finom étel,hiszen a zöldségekkel készített rántotta féleség csak jó lehet.
Fóliában sütöttem,nincs vele sok gond.




Hozzávalók:

  • 2 közepes szelet marha--klopfolva --fűszerezve
  • 1 kis cukkini reszelve
  • 1 hagyma reszelve
  • 2 gerezd fokhagyma apróra vágva
  • 2 aszalt paradicsom kockázva
  • fél kaliforniai paprika kockázva
  • 4 szelet párizsi csíkozva
  • só,bors , oregano
  • petrezselyem,metélő
  • 3 tojás felverve
  • 2 csomag bacon
  • olaj,margarin
  • 1 főzőtejszín
  • teáskanál mustár
  • kanálnyi liszt
  • 2 tasak rizs


Olajon megfuttatom a hagymát,majd a fokhagymát..sózom..hozzáadom a cukkinit,aszalt paradicsomot,paprikát,párizsit..egy picit sütöm,ízesítem,majd a felvert tojást..rántottaszerű legyen.
Az elkészített marhahúsra helyezem a fele fele adag rántottát..szorosan feltekerem,majd baconnal körbeveszem.A göngyölegeket külön-külön a margarinnal megkent alufóliára fektetem---becsomagolom,két végét  szaloncukorszerűen.
Serpenyőben egymás mellé rakom, a göngyöleget felöntöm vízzel--ízesítem vegetával,
teszek mellé még egy kis hagymát,paprikát,zsályalevelet.
Fedő alatt főzöm....amikor tapintásra érzem a fólián keresztül,hogy puha ,kiveszem a csomagokat--óvatosan kicsomagolom,fólián marad...jénaiba teszem és sütőben egy kicsit megpirítom.
A megmaradt szaftot beforralom,majd tejszínes habarással sűrítem,robottal pürésítem ízesítem,borssal,mustárral,metélővel.
Rizst előírás szerint megfőzöm...ízesítem.
A hústekercset vastagabb szeletekre vágom,rizzsel tálalom,a finom szafttal meglocsolom.













Jó étvágyat kívánok...MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése