2016. február 29., hétfő

Salátakrém

Sokan néznek,most hogy mi van???
Fejes salátából krémet készítettem.Története van:Férjem látta,vagy olvasta valahol ,hogy salátából valami fenséges krémet készítettek....ennyi.
Addig rágta a fejem,míg előszedtem fantáziámat,rittyentettem végre én is.
Eredmény ,meglepően finom lett.
Érezni lehet a friss saláta ízét,mert úgy készítettem,hogy ne egy tottyadt valamivel dolgozzak,meglátjátok.




Hozzávalók:
  • 2 db fejes saláta ,tisztítva
  • 2 kanál olaj
  • 2 gerezd fokhagyma szelve
  • só,bors,pötty chili reszelék
  • 2 kanál tejföl
  • 3 kanál reszelt parmezánsajt
  • 1 kiskanálnyi liszt

A salátát kicentrifugálom.
Forró olajon megfuttatom a fokhagymát,ráteszem a salátát...1-2 percet forgatom,egy kicsit essen össze.Ha sok leve lenne ,leöntöm.
Edénybe teszem a többi hozzávalóval együtt botmixerrel pürésítem.Utána ízesítek ,ha kell.
Ahogy írtam ,a finom ropogós salátaíze érződik.
Akkor ,most jön a kérdés mire jó??
Kipróbáltam natúr kisült húsra kenve + sajttal finom.
Sült édesburgonyára kenve --remek köret....felteszem majd ezt is.
Ha valaki tud pontos leírást,vagy találkozott ezzel a recepttel ...jelezze,megköszönöm.




Jó étvágyat kívánok..MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése