2016. február 10., szerda

Zöldséges pappardelle

Újabb tésztát készítettem...pappardellet ...hosszú széles metéltet.
Elkészítése nem több,mint ameddig a tészta megfő.....15 -20 perc alatt készen van.
A hozzávaló pedig a cukkini,sárgarépa és egy kicsi kaliforniai paprika.






Hozzávalók:

  • 250 gr pappardelle...hosszú szélesmetélt durum 
  • 1 cukkini külső része reszelve
  • 10 dg sárgarépa csíkok
  • 2 gerezd fokhagyma szelve
  • fél kaliforniai paprika vékonyra szelve
  • só,bors
  • olaj
Tésztát sós olajos vízben 5 perc alatt kifőztem,leszűrtem.
Olajon megfuttattam a fokhagymát ..rádobtam a zöldségeket 2 percet kavartam..sóztam borsoztam....jó roppanós maradt.Összekevertem a főtt tésztával.
Kívánság szerint parmezánnal szórható.
Most nem tetem bele semmiféle fűszert...nagyon jól érezhető a zöldségek finom íze.





Jó étvágyat kívánok..MARI

2 megjegyzés: