2016. március 9., szerda

Jégsaláta, sült édesburgonya,cékla

Azt hiszem a jégsalátát mindenki szereti.
Mindennel lehet gazdagítani....gyümölcsökkel,sajtokkal  stb.
Én most egy kicsit elkalandoztam az édesburgonya ,cékla irányába...nagyon finom lett.







Hozzávalók:

  • 1db jégsaláta,csíkokra vágva....mosva,centrifugálva
  • 2 db főtt cékla
  • 1 közepes édesburgonya,tisztítva,kockázva
  • só, kapor
  • olivaolaj,balzsamecet
A kockázott édesburgonyát olajban megsütöm, ne színeződjön el. Papírtőrlőre szedem.
A céklát  megtörölgetem,kockázom,picit sütöm...papírtőrlőre szedem.
Salátástálba teszem a salátát,céklát,krumplit...ízesítem,sóval,balzsamecettel...óvatosan összekeverem.Tetejét balzsamecetkrémmel díszítem,friss kaporral megszórom.
Önmagában kiváló saláta,de húsok mellé is tökéletes.



Jó étvágyat kívánok....MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése