2016. október 16., vasárnap

Céklapestos,gluténmentes tésztasaláta.

Olvastam Fűszermánia Gabi céklapestos tésztáját...kicsit átvariáltam.
Mivel gluténmentesen kellett készíteni,aszerint találtam ki a hozzávalókat.
Elkészítése roppant egyszerű...eredmény ,finom lett...megdícsérték.







Hozzávalók:

pestohoz:
  • 2 db cékla,főzve,tisztítva,kockázva
  • 2 gerezd fokhagyma,kockázva
  • só,bors,olaj,pötty oregano

többi hozzávaló:
  • 1 zacskó/500gr/ gluténmentes fusilli
  • 1 db kisebb cukkini külső zöld része--kockázva,
  • 1-1 zacskó olivabogyó...zöld,fekete---félbevágva
  • 1 db lilahagyma félbevágva,majd szelve
  • fél zöld paradicsompaprika,kockázva
  • 1 csokor ujhagyma karikázva
  • petrezselyem
  • ízlés szerint még só,bors,metélőhagyma
  • kanálnyi olaj
Pestót készítek:a hozzávalókat botmixerrel pürésítem,ízesítem.
A tésztát kifőzöm,ügyelve arra,hogy fogkemény legyen...leszűröm,hideg vízzel átöblítem.
Ha kihűlt először a pestoval keverem össze,majd a többi hozzávalóval,még a végén egy kis olajjal is .
Tetejét megszórom friss petrezselyemmel.










Jó étvágyat kívánok...MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése