2016. október 6., csütörtök

Narancsos ,édeskömény saláta.....Gabi receptötlete szerint

Blogtársunk ....FűszermániaGabi---tette föl ezt a csodás saláta receptet.....elkészítettem egy kicsit változtattam.
Mindenesetre köszi neki, hallal fogyasztottuk és egy fantasztikus ízvilág jött össze.








 Hozzávalók:

  • 1 db édeskömény karikázva
  • 1 db narancs filézve
  • só,bors,balzsamecetkrém
  • 1 vastagabb szelet kézműves sajt
  • metélő friss
A felkarikázott édesköményt sóztam,borsoztam,fele naranccsal ,olajjal összekevertem.
Tányérra helyeztem,rámorzsoltam a kézműves sajtot,maradék narancsot is rátettem,majd megpöttyentettem balzsamecetkrémmel.
Nagyon finom.
Ebédre készítettem harcsafilét sörtésztában,tartárral,petrezselymes krumplival...hozzá salátának ez a csoda......fantasztikusan jó együtt.
Köszönöm Gabi.






Jó étvágyat kívánok...Mari

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése