2017. október 25., szerda

Halacska,fűszeres,darás panírban...sült gombával, salátán

Könnyű,gyors ebédre vágytam.Mindjárt itt volt az afrikai harcsafilé, gomba és saláta.
Már csak össze kellett dobni az egészet....nagyon finom és tényleg könnyű étel.





Hozzávalók:

  • 1 adag afrikai harcsafilé...500gr
  • hal füszerkeverék
  • ízesített,darás morzsa
  • olaj
  • 600gr közepes gomba...tisztítva----félbevágva
  • 2+2 gerezd fokhagyma
  • 1 zacskó mediterrán saláta
  • só,bors,olaj,balzsamecet,chilidara
  • magkeverék

A harcsát nagyobb szeletekre vágtam,kicsit irdaltam,fűszereztem.
Olajon a félbevágott fokhagyma társaságában a morzsában forgatott halat kisütöttem,papírtörlőre szedtem.
A tisztított félbevágott gombát olajon pirítom,mellette fokhagymával.Sózom,borsozom ,
chilidarával ,balzsamecettel ízesítem.
A mediterrán salátát is ízesítem.
Tányérra teszem a saláta kupacot...rá a sült halat..körberakom gombával--halra különleges majonézt nyomok és megszórom a vegyes magkeverékkel.....citromkarika nélkülözhetetlen.







Jó étvágyat kívánok...MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése