2017. október 28., szombat

Zöldfűszeres husi...színes tésztával.


Tésztás világnapon készítettem,most került föl.
Szomszéd Jutkától kaptam a recept ötletet...köszönöm neki....egy kicsit változtattam.
Sok friss ,zöld fűszer kell hozzá--nem volt gond elkészíteni.







Hozzávalók:

  • 600gr pulykanyesedék...apróra vágva
  • pulyka fűszerkeverék
  • 300gr szeletelt gomba
  • só,bors,olaj...tej
  • fél tejföllel,lisztes habarás
  • jó maroknyi ...metélőhagyma vágva.petrezselyem vágva,kapor vágva
  • 300 gr olasz ,színes,óriás tészta--durum
Az összevágott pulykát fűszereztem, olajon megpirítottam,hozzáadtam a gombát is..öntöttem rá egy pohár tejet és puhára főztem.A friss zöld fűszereket rádobtam,majd behabartam.....pár percet rottyant.
A tésztát kifőztem,leszűrtem.....a finom fűszeres ,gombás husival tálaltam.










Jó étvágyat kívánok....MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése