2017. október 5., csütörtök

Pulykacomb sült zöldségekkel.


Ma ebédre pulykacombot sütöttem...jól megfűszereztem,megtűzdeltem,szalonnával...mellette sült hagyma,fokhagyma,paprika,paradicsom,kakukkfű.
Volt még itthon a krumpli mellett sárgarépa,cukkini.....köretnek finom volt.
Házi savanyúval fogyasztottuk.






Hozzávalók:

  • 1 db pulyka felső comb..közepes méretű
  • 2 szelet házi füstölt szalonna csíkokra vágva
  • só,bors,pulyka füszerkeverék
  • 1 db hagyma
  • 3-5 gerezd fokhagyma
  • paprika,paradicsom
  • 3 nagy krumpli hasábba vágva
  • 1 közepes cukkini hasábba vágva
  • 3 db sárgarépa  ...szintén vágva
  • burgonya füszerkeverék
  • olaj
  • petrezselyem

A pulykacombot megtisztítottam,füszereztem, kiterítve mélyen bevagdostam,ide került a füstölt szalonna,fokhagyma.
Bőrével lefele került a serpenyőbe...mellé hagyma,paprika,paradicsom,kakukkfű...
bőven meglocsoltam olajjal,és egy fél pohár vízzel.
Először fedő alatt pároltam,majd megfordítottam és a sütőben sütöttem tovább fedő nélkül...locsolgatva..pirosra.
Egy másik tepsibe tettem a füszeres olajban megforgatott zöldségeket,ezt is a sütőben sütöttem  
ropogósra.
Házi savanyúság nélkülözhetetlen ilyen sülteknél.

                                         






Jó étvágyat kívánok...MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése