2015. március 11., szerda

Barnasörös marha...puliszkával.

Marhalábszárból is sokféle ételt készíthetünk.Most Zsuzsikától hallottam a sörös marháról,hogy milyen fincsi--de sajnos többet nem tudtam meg---így a kíváncsiság győzött,és összehoztam ezt a finomságot.Köretnél is gondolkodtam , ehhez az ízvilághoz csak a puliszka a legjobb.



Hozzávalók:

  • 80 dg marhalábszár--nagyobb darabokra vágva
  • 1 sárgarépa reszelve
  • zeller--ugyanannyi mint a répa---reszelve
  • 1 hagyma reszelve
  • 3 fokhagyma reszelve
  • 1 szelet füstölt szalonna kockázva
  • 2 db zellerszára,felvágva
  • 1 üveg barnasör
  • 3 kanál paradicsompüré
  • 3-4 db szárított paradicsom csíkozva
  • kávéskanálnyi cukor
  • só,bors,csípős krém
  • 4-5 babérlevél
A szalonnát pirítom,kiszedem. Zsírjában kis olaj hozzáadásával a lábszárat 4-5 darabonként 
kérgesítem--kiszedem.Majd a lereszelt répát,zellert hagymát,fokhagymát is ezen a zsiradékon pirítom,majd hozzáadom a paradicsompürét,aszalt paradicsomot,szalonnát,babérlevelet,pici cukrot..sütöm kb.5 percet. 
Felöntöm a barnasörrel,nagy lángon forralom pár percet,ízesítem,majd fedő alatt lassú tűzön puhára főzöm.

A puliszkát megfőzöm....leírást megtaláljátok....sózom,borsozom, 2 kanál vajjal krémesebbé varázsolom.


Sörös marhát puliszkával tálalom.

Jó étvágyat kívánok...MARI


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése