2016. november 9., szerda

Sárgarépakrémleves

Valahogy kimaradt a krémlevesek sorából a sárgarépa....most pótoltam,mivel ötletem nem volt milyen levest főzzek.
Legegyszerűbb kategória,finom is és hamar megvan.
Sajttal,tojással,liszttel lapotyát készítek..azzal tálalom.







Hozzávalók:

  • 9-10 db kisebb méretű sárgarépa ...karikázva
  • 2 db duci fokhagyma ...felvágva
  • fél fej hagyma szelve
  • 1 szál zellerlevél
  • kanál vegeta
  • só,bors,pötty szerecsendió,pötty gyömbér,pötty cukor
  • 1 tejföllel liszttel habarás
lapótya
  • kb. 8 dg reszeltsajt
  • 1 kanál liszt
  • 1 tojás
Fazékban olajat forrosítok és a fokhagymát,majd a hagymát megfuttatom,rádobom a sárgarépát,zellert,picit sózom ,párolom,majd felöntöm bőven vízzel...ízesítem,puhára főzöm,majd habarással besűrítem,forralom---botmixerrel pürésítem.

A kikevert tojást,sajtot,lisztet összedolgozom,ízesítem.
Teflonban olajat forrósítok,kanálnyit kiveszek olajba teszem,kanál hátával formázom őket,kisütöm.

A levest a finom sajtos lapotyával tálalom.

Szépséghiba,hogy a lapotya és a leves színe hasonló.
Legközelebb "megfestem".







Jó étvágyat kívánok...MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése