2016. november 25., péntek

Paradicsomos káposzta főzelék...tarjával

A paradicsomos káposzta népszerűségi indexe ,azt hiszem nagyon lent van.
Én sem szerettem egy időben,de évek múlásával ez is bejött..../ahogy én készítem./
Ehhez sem kell konyhaművésznek lenni,hogy elkészítsük,de ennél is működik az ..ahány ház ,
annyi szokás.









Hozzávalók:

  • közepes fej édeskáposzta,,,gyalulva
  • 1 db hagyma ...szintén gyalulva
  • 600 gr sűrített paradicsom
  • só,bors,cukor vagy édesítőszer,chili örlemény pici
  • olaj,liszt,pirospaprika..rántás
  • 1kg tarja egyben...fűszerezve..sertésfűszerrel,fokhagymával.
Nagyobb lábasba teszem a legyalult káposztát,hagymát...felöntöm annyi vízzel,és a sűrített paradicsom 3/4-vel,hogy épp ellepje...sózom,borsozom,édesítem...főzöm vagy 35 percet.
Olajon,liszttel,pirospaprikával rántást készítek...ráöntöm a maradék sűrített paradicsomot ,
vizet és berántom a káposztát...egyet rottyantom és készen is van.

Az előkészített húst jénaiba teszem,olajjal meglocsolom,öntök alá egy bögre vizet,teszek mellé hagymát,paprikát,paradicsomot..rá a tetejét....sütőben puhára,pirosra sütöm.
Ha kész kiemelem,pihentetem,majd szeletelem.
A főzeléket az egyben sült tarjával tálalom.






Jó étvágyat kívánok...MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése