2016. november 15., kedd

Zacskós sült

Nagyon ritkán sütök zacskóban...most pótoltam,nem csak a húst,hanem minden belepakoltam,
megsütöttem---finom lett!!!
Egy zacskóban minden,nem kell sokat mosogatni.




Hozzávalók:


  • 500gr alsó,filézett csirkecomb
  • csirke fűszerkeverék
  • 2 sárgarépa..négybe vágva
  • 2 db krumpli szintén négybe vágva
  • 2 db kis cukkini ..hasábra vágva
  • 1 db édesburgonya....fehér színű..négybe vágva
  • 2 gerezd fokhagyma
  • fél piros paradicsompaprika csíkozva
  • 1 lilahagyma négybe vágva
  • sült krumpli fűszerkeverék,olaj
  • 1 sütözacskó
A húst fűszereztem.
A zöldségeket jól megforgattam az olajos sültkrumpli keverékben.
Zacskóban alulra tettem a zöldségeket,rá a csirkehúst,meglocsoltam a maradék olajjal...lezártam....tűvel megszúrkáltam a zacskót.
Sütőben megsütöttem,amikor puha volt,kinyitottam a zacsit,és rápirítottam.
Friss zöld fűszereket téptem rá.
Nagyon finom,lett.





Jó étvágyat kívánok...MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése