2017. február 6., hétfő

Süldő husi salátával

Nagy általánosságban a hétfő a maradékokról szól.Nálunk is ez volt ,tegnap sütöttem finom süldő combot,oldalast---fűszerezve,kenve ...sörrel locsolgatva..isteni lett.
Maradt belőle...ma salátával,főzelékkel fogyasztottuk.








Hozzávalók
  • 1 nagy szeletsüldő comb.bőrös
  • 1 kisebb sovány bőrös oldalas
  • sertés fűszerkeverék,mustár, színes durvabors, oregano
  • sör a locsolgatáshoz
  • olaj
  • 1 hagyma,4-5 gerezd fokhagyma, a hús mellé
Saláta:
  • 1 zacskó  Gusto salátakeverék babyspenóttal
  • só,bors,oliva olaj,balzsamecetkrém
A hús előzőleg készült....bekenve fűszerrel,mustárral..tepsibe tettem,mellé a hagyma fokhagyma,olajjal meglocsoltam,vizet öntöttem mellé ...először  fólia alatt,majd anélkül,sörrel locsolgatva pirosra sütöttem.
A salátához sót,borsot,olivát adtam,megforgattam....tálaláskor kapott még balzsamecetkrémet.
A maradék húst én salátával fogyasztottam.





Jó étvágyat kívánok....MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése