2017. február 28., kedd

Tarja+hercegnő

Ma gyors ebédet készítettem.....garantált 30 perces kategória.
Azért szeretem a tarját...vékonyra vágva,nem klopfolva,csak késsel bevagdosva finoman fűsze-
rezve..picit áll,aztán bármit lehet vele alkotni.
Kéznél volt a hercegnő burgonya is.........savanyú pedig mindig van.




Hozzávalók:


  • 5-6 vékony szelet tarja,bevagdosva,sertés fűszerkeverékkel szórva
  • kukoricadarás panírmorzsa
  • 3-4 gerezd fokhagyma szelve
  • olaj
  • 1 adag mirelit hercegnő burgonya
  • olaj a sütéshez
A fűszerezett tarját a kukoricadarás morzsában megforgattam,majd olajon mindkét oldalát 
megsütöttem , a fokhagymák társaságában.Tálra tettem,lefedtem.
Közben kisült a hercegnő burgonya  /bő olajban/---papírtörlőre szedtem.
A tarját burgonyával tálaltam,mellé finom házi savanyú került.





Jó étvágyat kívánok...MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése