2016. január 27., szerda

Paradicsomleves ..parmezános nokedivel

Azt hiszem a paradicsomlevest sem lehet megunni.....örök leves kategória.
Roppant egyszerű...finom ...sok változata lehetséges.
Íze jó  legyen...finom levesbetét is kell hozzá.
Galuska változattal készítettem.
Gyerekeknél rangsorban a betű tészta van.

 

Hozzávalók:

  • Másfél doboz sűrített paradicsom,ha nincs házi
  • 1 hagyma félbevágva
  • 2-3 szál zeller az íze miatt
  • só,bors,cukor vagy mesterséges édesítő,kiskanál pirospaprika
  • pötty oregano
  • pötty fokhagymapor
  • ízlés szerint csipős krém
  • olaj
  • galuskához:
  • 1 db tojás,
  • só,bors
  • 1 evőnyi reszelt parmezán
  • liszt amennyit felvesz
Olajra teszem a hagymát kicsit pirítom,majd a zellert és a lisztet...laza rántás lesz...pirospapikát is hozzáadom,vizet majd a paradicsompürét.Én kézi habverővel keverem,hogy ne legyen csomós.Annyi vizet öntök hozzá,hogy leves sűrűségű legyen.
Főzöm kb fél órát ,közben hozzádom a sót,édesítőt,fokhagymaport.Az ízek jól összefőnek.Amikor már úgy néz ki,hogy készen van kihalászom a hagymát meg a zellerzöldet.
Galuska közben elkészült.A tojást kicsit felvertem ízesítettem hozzáadtam a reszelt parmezánt,lisztet ,összedolgoztam.Kanállal a levesbe szaggattam a nokedlit.Addig főztem még amíg a galuskák feljöttek a tetejére.
Nagyon kellemes ,finom íze van.





Jó étvágyat kívánok......MARI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése